Skoči na vsebino

Trening

Trening za skrbnike komunikacije, marketing, HR in direktorje v organizacijah in podjetju.

Interaktivno o komunikacijskih taktikah in novinarskih veščinah za večjo pozornost ciljnih skupin.

(Foto: Prigo)

zakaj

Izboljšajte marketing in prodajo
v svojem podjetju

KAKO

3 mesece praktičnih vaj z odzivom trenerja v roku 24 ur

za koga

Za skrbnike komunikacije in direktorje v
organizacijah in podjetju

Zakaj trening?

Zakaj z novinarskimi veščinami do pozornosti različnih javnosti?

Ker novinarske veščine in praktični trening lahko izdatno izboljšata marketing in prodajo.

Zakaj storytelling oziroma zgodbarjenje postaja tako pomembno v primerjavi z algoritmi?

Ker algoritmi postajajo čedalje bolj zapleteni in jih je težko slediti. In ker v džungli informacij ni ključna količina informacij, ampak je pomembna ključna poanta.

Zakaj trening v praksi?

Ker samo predavanje ne pomaga veliko. Na lastnih dejanskih objavah se naučimo največ.

Zakaj je pomembno, da se v javnosti pojavljate kot pristni strokovnjaki, ne zgolj kot oglaševalci?

Ker s tem najbolje utrjujete svoj ugled. Dvigujete zaupanje obstoječih in potencialnih novih poslovnih partnerjev.

Kako ključno sporočilo pripraviti kredibilno & atraktivno?

To je največja umetnost informiranja. Samo kredibilno je dolgočasno. Samo atraktivno je rumeno. Oboje je pristno, verodostojno in učinkovito.

Kaj vam prinaša trening?

Zakaj je dobro vašo komunikacijo izboljšati z novinarskimi veščinami in medijskimi izkušnjami? 

Dobri novinarji so vrhunski pripovedovalci zgodb, spraševalci in pisci. Usposobljeni so, da vsako temo prepričljivo predstavijo tisočim in tisočim bralcev, poslušalcev ali gledalcev.  

Velika večina podjetij še vedno ne uporablja novinarskih tehnik za svoje komuniciranje, kar bi jim prineslo dve veliki prednosti – večjo pozornost ciljnih javnosti in večjo pristnost. 

Zato s pomočjo interaktivnih treningov pomagam podjetjem, da novinarske veščine lahko uporabijo skrbniki komuniciranja, menedžerji, drugi vodje in prodajalci v podjetju. S tem pa učinkoviteje informirajo in prepričajo svoje stranke, kupce in sodelavce. S pametnimi zgodbami.

Kakšne učinke treninga lahko pričakujete? 

Komunikacijski skrbniki boste:

  • učinkoviteje, 
  • bolj pristno in
  • bolj vabljivo predstavljali vaše podjetje in vaše produkte točno določenim ciljnim skupinam.

Menedžerji boste: 

  • učinkoviteje in 
  • bolj atraktivno nastopali v različnih javnosti,  
  • bolje motivirali svoje ekipe in
  • bolje presojali svoje ključne kadre.

Prodajniki boste: 

  • imeli boljšo komunikacijsko podporo, 
  • pa tudi sami boste bolj pristno in učinkovito prodajali – ob uporabi novinarskih veščin.

Podjetje bo bolje in bolj pristno prodajalo svoje produkte.

Vas zanima?

Pošljite sporočilo in povedal vam bom več informacij o treningu.

Kako doživljajo
Pametno zgodbo

Luka Puntarić, Opikar

Uroš Sobočan, skupina Roto

Veronika Gerbic, K8

HELENA LAZIĆ, NIEROS METAL

” Druženje z Goranom je bilo zelo zanimivo in navdihujoče, polno konkretnih smernic in navodil za delo.

Dejansko sem na naše objave začela gledati z zornega kota bralca in jih tako zagotovo izboljšala, naredila prijaznejše in atraktivnejše. ”

Carmen Zajc, K8, d. o. o.

Trening Pametne zgodbe je bil eden izmed boljših treningov o komuniciranju z zunanjimi deležniki. Delo na praktičnih primerih je bilo zaradi bogatih Goranovih izkušenj zelo zanimivo in uporabno.

Trening bi ocenila s “sedi pet”, prav zaradi pridobljenega uvida z druge strani. Goran je čudovito predstavil, kako razmišljajo novinarji in uredniki.

Najpomembnejši je trener, torej Goran, ki je izjemno karizmatičen in zelo dobro predaja znanje. Najbolj mi bodo v spominu ostale njegove anekdote. Vse so zelo poučne. Glavno sporočilo ti ostane v glavi.